lensbaby

Glimtar ur mitt liv. Ett litet forum för mina bilder. Ett fönster till familjen 50 mil bort. Välkommen!

Biljett hem!

Kategori: Allmänt

 
Sent i går kväll bokade jag en tågbiljett som ska ta mig hem till Västkusten torsdagen den 20;e februari (med första anhalten i Trollhättan)!
 
Från början hade jag inte tänkt styra kosan hemmåt förrän till påsk, men lite olika faktorer gör att jag ändrat mig.
 
Söndagen samma helg får vi tillgång till vår nya lägenhet (!!!!).
Jag kan alltså åka med Mattias upp vilket innebär billigare resa och att han slipper åka ensam.
Dessutom tror jag det kan bli svårt för Mattias att hitta alla prylar vi ska ha med oss upp, eftersom jag stoppat undan dom ganska väl i diverse lådor i olika skåp och förråd.
 
Och så den kanske främsta anledningen:
Att jag saknar min familj (+ svärfamilj) och det vore trevligt att få krama om dom en sväng!
jag måste ju få höra om Antons Thailandsresa! Och titta på syrrans nya får! Och krama och pussa på världens finaste systerson!
 
Tyvärr är ju inte mamma och pappa hemma den helgen. Men er träffar jag ju förhoppningsvis till påsk!
(Ja, om nu pappa är tillbaka från Spanien då?)
 
Det ska bli skönt att säga hej till hemtrakterna en sväng!
 Bild jag tog på Tjurpannan i juni 2013
Kommentera inlägget här: