lensbaby

Glimtar ur mitt liv. Ett litet forum för mina bilder. Ett fönster till familjen 50 mil bort. Välkommen!

Ryggsäck

Kategori: Allmänt

Och ja just det! Sedan var det ju det här med ryggsäck....
 
Jag tänkte att om jag nu ska studera ett antal år vore det kanske bra med en ryggsäck som faktiskt var lite snygg och med lite kvalitét. Jag gillar inte dom där sportiga svarta varianterna. Jag har spanat och letat och hittat ett par som jag tycker är väldigt fina.
Typ den här.
 
 
bild snodd från google
 
Denna är från Fjällräven, men dock ingen kånken (som nog är den vanligaste ryggsäcksmodellen i Uppsala). Det finns några till liknande versioner från andra tillverkare.
 
Men ack! Vad dyrt! Särskilt för en fattig student.
Humpf. Jag får fundera (och sukta) lite till och hålla ögonen öppna på second hand-marknaden.
 
 
Kommentera inlägget här: